Społeczny Rzecznik Niezmotoryzowanych

Korki? Dziękuję, nie stoję! Zielone Mazowsze Komisja Dialogu Społecznego ds. Transportu
  • Aktualności
  • Stanowiska
  • Dobre Praktyki
  • Raporty
  • Kontakt

dobre praktyki

Przegląd Dobrych Praktyk komunikacyjnych z kraju (publikacja z 2015 r.) i aglomeracji warszawskiej (plebiscyt z 2008 r.)

Artykuły: 1-20 | 21-28

Sposoby na usprawnienie ruchu w mieście

2017.01.25: Strefy Tempo 30

2016.06.19: Wspólny przystanek autobusowo-tramwajowy

2016.06.12: Woonerf, czyli ulica do życia

2016.05.25: Przejście naziemne w miejscu podziemnego

2016.05.23: Stojaki w jezdniach na wlotach skrzyżowań

2016.04.15: Krawężnik 0 cm jako standard na przejściach dla pieszych

2016.04.11: Droga dla rowerów jako samodzielny wlot skrzyżowania

2016.03.31: Dwukierunkowy ruch rowerowy na ulicach jednokierunkowych

2016.03.26: Most tramwajowo-rowerowo-pieszy

2015.12.05: Automatyczna detekcja pieszych

2008.10.20: Nieoficjalny parking typu bike & ride

2008.10.20: Asfaltowa ścieżka rowerowa

2008.08.15: Zwężenie jezdni na przejściu dla pieszych

2008.08.15: Wyniesione tarcze skrzyżowań

2008.08.15: Wyniesione przejście dla pieszych i przejazd rowerowy

2008.08.15: Wydzielony pas tramwajowy

2008.08.15: Wspólny bilet ZTM-KM

2008.08.15: Włączenie ścieżki w jezdnię

2008.08.15: Krakowskie Przedmieście - warszawski trotuar

Artykuły: 1-20 | 21-28 | Dodaj nowy

Projekt Miasta dla ludzi: współpraca na rzecz przestrzeni przyjaznej dla mieszkańców jest realizowany w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy Europejskiego Obszaru Gospodarczego.