Społeczny Rzecznik Niezmotoryzowanych

Korki? Dziękuję, nie stoję! Zielone Mazowsze Komisja Dialogu Społecznego ds. Transportu
  • Aktualności
  • Stanowiska
  • Dobre Praktyki
  • Raporty
  • Kontakt

raporty

2020.02.24: Czym się teraz zajmuje stołeczna Straż Miejska?

2017.06.04: Dlaczego rowerzyści jeżdżą po chodnikach?

2016.04.02: Sprawozdanie Rzecznika Niezmotoryzowanych za okres III 2015-III 2016

2016.02.29: Dokąd, jak i czym zmierzamy? Rekomendacje dla polityki transportowej Warszawy

2016.02.28: Czy więcej znaczy lepiej? Efektywność wydatków na transport i komunikację w Warszawie

2016.02.20: Kto chroni niechronionych?

2015.12.07: Czy Warszawa jest otwarta na przestrzenie publiczne? Teoria a praktyka

2015.06.02: Nowe inwestycje w Warszawie. Postęp czy regres?

2015.03.28: Sprawozdanie Rzecznika Niezmotoryzowanych za okres III 2014-III 2015

2014.09.26: Miasto jest za, a nawet przeciw

2012.07.12: Kształtowanie przyjaznych węzłów przesiadkowych w mieście

2008.12.22: Sprawozdanie Rzecznika Niezmotoryzowanych za rok 2008

2008.01.31: Sprawozdanie z działań Rzecznika w 2007 r. - podprojekt kolejowy

2008.01.23: Sprawozdanie z działań Rzecznika w 2007 r. - podprojekt warszawski

2007.06.30: Sprawozdanie Rzecznika za okres grudzień 2006 - maj 2007

2006.12.31: Sprawozdanie Rzecznika Niezmotoryzowanych za rok 2006

2006.01.30: Sprawozdanie z działań Rzecznika Niezmotoryzowanych w 2. połowie 2005

2006.01.18: Sprawozdanie z działań Rzecznika Niezmotoryzowanych przy Biurze Koordynacji Komunikacji Kolejowej

2004.12.30: Sprawozdanie Rzecznika Niezmotoryzowanych za rok 2004

Dodaj nowy artykuł

Projekt Miasta dla ludzi: współpraca na rzecz przestrzeni przyjaznej dla mieszkańców jest realizowany w ramach programu Obywatele dla Demokracji, finansowanego z Funduszy Europejskiego Obszaru Gospodarczego.